Marie Schulzová

Bakalářská práce

Spotřebitelské vnímání produktů přírodní kosmetiky

Consumer perception of natural cosmetics products
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématikou přírodní kosmetiky, její definicí, certifikacemi a podává přehled o již existujících výzkumech, které se týkají spotřebitelského vnímání a postojů k přírodní kosmetice. Cílem této práce je na základě dotazníkového šetření zjistit, jaký je postoj českých spotřebitelů k produktům přírodní kosmetiky. Inspirovala jsem se dotazníkem od Matiće a Puhy (2016), ze kterého …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the topic of natural cosmetics, its definition, certifications and gives an overview of existing research concerning consumer perception and attitudes towards natural cosmetics. The aim of this thesis is to find out, on the basis of a questionnaire survey, what is the attitude of Czech consumers towards natural cosmetics products. From a study by Matić and Puha (2016 …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2022
  • Vedoucí: Vít Hinčica
  • Oponent: Květa Olšanová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84549

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod