Diagnostika stylů učení žáků na střední odborné škole – Ing. Miroslava VALNÁ
Ing. Miroslava VALNÁ
Bachelor's thesis
Diagnostika stylů učení žáků na střední odborné škole
Diagnosis of Student's Learning Styles in Secondary Vocational School
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou učebních stylů u žáků na střední odborné škole. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se věnuji pojmům, které s tématem učebních stylů souvisejí. Popisuji pojmy učení, období adolescence, styly učení. Dále zahrnuje diagnostiku stylů učení a informace z realizovaných výzkumů. Praktická část zahrnuje výzkum, který byl proveden …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with issues of learning styles with the pupils in secondary vocational school. The work is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part I concept that with the topic of teaching styles related to. I describe the concepts of learning, the period of adolescence, learning styles. Also includes the diagnosis of learning style and information from the research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2013
Accessible from:: 29. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VALNÁ, Miroslava. Diagnostika stylů učení žáků na střední odborné škole. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects
Theses on a related topic
-
Diagnostika stylů učení žáků 1. stupně ZŠ
Ludmila Sáblíková -
Styly učení žáka a jejich diagnostika se zaměřením na metodu dětské kinetické kresby
Dana Konečná -
Diagnostika učebních stylů žáka
Klára Bořutová -
Ověření funkčnosti aktivit vybraných na základě specifik věkové skupiny žáků 8. tříd a na základě výsledků dotazníku LSI
Lucie CIHELNÍKOVÁ -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová -
Prostojové učení v procesu učení žáků SOV
Patrik Mateovič