Filip Labuda

Master's thesis

Návrh typologie spotřebitelů na trhu s pivem

Design of Typology of Consumers on the Beer Market
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje návrhu typologie spotřebitelů na pivním trhu. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část diplomové práce poskytuje náhled do řešené problematiky z pohledu charakteristiky trhu a teoretického rámce. V praktické části je obsažen popis metodiky výzkumu, přičemž tato pasáž je rozdělena ještě na část přípravnou a realizační. Následně je provedena …viac
Abstract:
This diploma thesis is focused on the design of typology of consumers on the beer market. Thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. Theoretical part of this diploma theses provides an insight into the solved problem from the point of view of market characteristics and theoretical framework. The practical part includes the description of the methodology of the research and is …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
  • Vedúci: Jana Hodulová
  • Oponent: Tomáš Pavelek

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technical University of Ostrava

Ekonomická fakulta

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod