Návrh typologie spotřebitelů na trhu s pivem – Filip Labuda
Filip Labuda
Master's thesis
Návrh typologie spotřebitelů na trhu s pivem
Design of Typology of Consumers on the Beer Market
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje návrhu typologie spotřebitelů na pivním trhu. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část diplomové práce poskytuje náhled do řešené problematiky z pohledu charakteristiky trhu a teoretického rámce. V praktické části je obsažen popis metodiky výzkumu, přičemž tato pasáž je rozdělena ještě na část přípravnou a realizační. Následně je provedena …viacAbstract:
This diploma thesis is focused on the design of typology of consumers on the beer market. Thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. Theoretical part of this diploma theses provides an insight into the solved problem from the point of view of market characteristics and theoretical framework. The practical part includes the description of the methodology of the research and is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135642
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
- Vedúci: Jana Hodulová
- Oponent: Tomáš Pavelek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Hierarchical cluster analysis of categorical data
Zdeněk Šulc -
Shluková analýza
Tereza Grúzová -
Bio-Inspired Prototype-Based Models and Applied Gompertzian Dynamics in Cluster Analysis
Lukáš Pastorek -
Shluková analýza demografických ukazatelů krajů České republiky
Jakub Ešner -
Factor Analysis of the Live stream shopping in China
Yan Zhang