Postoje učitelů ke školním třídám – Michaela JOŠKOVÁ
Michaela JOŠKOVÁ
Bakalářská práce
Postoje učitelů ke školním třídám
Teachers attitudes to school classes
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na téma postojů učitelů ke školním třídám a klade si za cíl co nejlépe uchopit toto téma. Teoretická část má za úkol co nejlépe čtenáři přiblížit téma postojů, školy a jejich aktérů a školní třídy. Výzkumná část pojednává o realizaci empirického výzkumu, který zjišťuje, jaké postoje zaujímají učitelé ke školním třídám. Pro účely výzkumu byl sestaven polostrukturovaný rozhovor …víceAbstract:
The Bachelor thesis focuses on the topic of teachers attitudes towards school classes and aims to get the best grasp of the subject. The theoretical part is intended to best bring the subject of attitudes, schools, school classes and their participants to the reader. The research section discusses the implementation of empirical research that finds out what attitudes teachers take towards school classes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Josef Kundrát, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JOŠKOVÁ, Michaela. Postoje učitelů ke školním třídám. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Postoje spolužáků jako faktor úspěšné integrace žáka se zrakovým postižením na základní škole
Markéta Sedláčková -
Postoje a přístupy kolektivu třídy k individuálně integrovanému žákovi se speciálními vzdělávacími potřebami
Lucie LOKAJOVÁ -
Postoje učitelů a rodičů na školní připravenost dětí při vstupu do 1. třídy ZŠ
Pavlína Beranová -
Škola-bezpečné místo pro žáka a učitele (bezpečnostní audit školy)
Michaela Schnirchová -
NEDESTRUKTIVNÍ ZKOUŠENÍ MATERIÁLU:
Tomáš Kadeřábek -
Role uvádějícího učitele v profesním rozvoji začínajícího učitele ve vybrané mateřské škole
Kateřina Dobčáková