Tom Trepeš

Bachelor's thesis

Návrh marketingové strategie ve společnosti ForActiv s.r.o.

Marketing strategy draft in the company ForActiv s.r.o.
Abstract:
Tato práce se zabývá především marketingem a marketingovými strategiemi. Cílem práce jsou různé návrhy marketingových strategií ve vybrané společnosti. Práce je tak rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. V první části jsou vysvětleny základní pojmy marketingu, a to marketingový mix 4P, segmentace a různé marketingové strategie. V teoretické části jsou také představeny analýzy prostředí …more
Abstract:
This thesis primarily deals with marketing and marketing strategies. The aim of the thesis is to present various proposals for marketing drafts in a selected company. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the first part, the basic concepts of marketing are explained, namely the 4P marketing mix, market segmentation and different marketing strategies. The theoretical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Radka Šperková, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.