Návrh marketingové strategie ve společnosti ForActiv s.r.o. – Tom Trepeš
Tom Trepeš
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie ve společnosti ForActiv s.r.o.
Marketing strategy draft in the company ForActiv s.r.o.
Abstract:
Tato práce se zabývá především marketingem a marketingovými strategiemi. Cílem práce jsou různé návrhy marketingových strategií ve vybrané společnosti. Práce je tak rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. V první části jsou vysvětleny základní pojmy marketingu, a to marketingový mix 4P, segmentace a různé marketingové strategie. V teoretické části jsou také představeny analýzy prostředí …moreAbstract:
This thesis primarily deals with marketing and marketing strategies. The aim of the thesis is to present various proposals for marketing drafts in a selected company. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the first part, the basic concepts of marketing are explained, namely the 4P marketing mix, market segmentation and different marketing strategies. The theoretical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2022
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/z9zas/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Radka Šperková, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TREPEŠ, Tom. \textit{Návrh marketingové strategie ve společnosti ForActiv s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2022. Available from: https://theses.cz/id/z1taeu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie restauračního zařízení U Pivrnce
Tereza Lešetická -
Marketingová strategie restaurace Borgeska
Šancová Šancová -
Marketingová strategie nestátního zdravotnického zařízení
Jana Zemanová -
Environmentální marketingová strategie pro nově otevírající kavárnu ve Zlíně
Yvonne Krajčová -
Návrh marketingové strategie školskému zařízení enviromentální výchovy Lipka
Tereza Kepáková -
Principles of market segmentation in tourism industry
Larisa Teterina -
Market Analysis for a Corporate Travel Management Company
Irina Denisova -
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova