Spurná Spurná

Bakalářská práce

Využití influencerů pro reklamu na sociálních sítích

Use of Influencers on Advertising for Social Networks
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím Influencerů na sociálních sítích. Influencerství je poměrně nový pojem a velmi využívaný druh reklamy v digitálním marketingu. Hlavním cílem teoretické části bakalářské práce je vymezení pojmů týkajících se digitálního marketingu a sociálních sítí, postupů při výběru a spolupráci s Influencery. Popíšeme si hlavní nástroje digitálního marketingu a jednotlivé nejpoužívanější …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the use of Influencers on social networks. Influence is still a new concept and a widely used type of advertising in digital marketing. The main goal of the theoretical part of the bachelor's thesis is to define the terms used by digital marketing and social networks, procedures for selection and cooperation with Influencers. We will describe the main tools of digital …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
  • Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Oponent: Ing. Dominika Schmidtová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní