Využití influencerů pro reklamu na sociálních sítích – Spurná Spurná
Spurná Spurná
Bachelor's thesis
Využití influencerů pro reklamu na sociálních sítích
Use of Influencers on Advertising for Social Networks
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá využitím Influencerů na sociálních sítích. Influencerství je poměrně nový pojem a velmi využívaný druh reklamy v digitálním marketingu. Hlavním cílem teoretické části bakalářské práce je vymezení pojmů týkajících se digitálního marketingu a sociálních sítí, postupů při výběru a spolupráci s Influencery. Popíšeme si hlavní nástroje digitálního marketingu a jednotlivé nejpoužívanější …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of Influencers on social networks. Influence is still a new concept and a widely used type of advertising in digital marketing. The main goal of the theoretical part of the bachelor's thesis is to define the terms used by digital marketing and social networks, procedures for selection and cooperation with Influencers. We will describe the main tools of digital …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gypfd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedúci: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Oponent: Ing. Dominika Schmidtová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Využití influencerů pro komunikaci firem při prodeji dekorativní kosmetiky
Gabriela Zábavníková -
Využití influencerů v online marketingu
Vojtěch Čačka -
Využití influencerů v online marketingových aktivitách organizací
Daniel Tyrpekl -
Vliv influencerů na podnikání a jejich využití pro marketingovou kampaň na sociálních sítích
Annie Petrová -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Marketingová komunikace Horseman Leadership
Nela Lichtenbergová -
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská