Marketingová kampaň pro neziskovou organizaci za využití influencer marketingu – Kateřina Jeništová
Kateřina Jeništová
Bachelor's thesis
Marketingová kampaň pro neziskovou organizaci za využití influencer marketingu
Marketing campaign for a nonprofit organization with usage of influencer marketing
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá fenoménem influencer marketingu a jeho využití pro marketingovou kampaň neziskové organizace. Klade si za cíl navrhnout marketingovou kampaň za využití influencerů, kteří jsou pro tuto problematiku vhodní. Výzkum byl realizován pomocí rozhovorů s neziskovou organizací „Fandi mámám“, s maminkou Lenkou, které organizace pomohla s materiální pomocí a v poslední řadě s vybranými …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the phenomenon of influencer marketing and its utilization for the marketing campaign of a non-profit organization. Its aim is to propose a marketing campaign utilizing influencers suitable for this issue. The research was conducted through interviews with the non-profit organization „Fandi mámám“, with a mother named Lenka who received assistance from the organization …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/apy45/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 5. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Gabriela Daniel, Ph.D.
- Reader: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JENIŠTOVÁ, Kateřina. \textit{Marketingová kampaň pro neziskovou organizaci za využití influencer marketingu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2024. Available from: https://theses.cz/id/z2pki1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Marketing comunication / Marketing comunication
Theses on a related topic
-
Online marketingová kampaň vybrané organizace
Nela Šrettrová -
Analýza marketingové kampaně organizace
Lucie Tyllová -
Kampaň vybrané sportovní organizace na principu content marketingu
Alexandra Bagiová -
Marketingová kampaň neziskové organizace
Petra Chudobova -
Marketingová kampaň organizace World Wildlife Fund
Aneta Randulová -
Analýza vlivu marketingové kampaně neziskové organizace na nákupní chování spotřebitelů
Lenka Folwarczná -
Návrh marketingové kampaně vybrané organizace
Kristýna Svobodová