Komparativní analýza předních podnikových sociálních sítí – Jaroslav Grau
Jaroslav Grau
Bakalářská práce
Komparativní analýza předních podnikových sociálních sítí
Comparative analysis of enterprise social networks
Anotace:
Tato práce se zabývá srovnáním sociálních sítí, které jsou využívány v podnicích. Předmětem jsou 3, předem vybrané, podnikové sociální sítě. Hlavním cílem je následná analýza srovnánavých produktů. Za tímto účelem jsou v první, teoretické, části vymezeny základní pojmy, které obecně souvisí se sociálními sítěmi, jako jsou definice a popsání jednotlivých komponent. V druhé, praktické, části jsou na …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused of comparation of the social networks, which are in general used in the corporation networking. The paper targets on three, in advance picked, social networks. The comparison of the products is the main goal of this paper. For this reason, in the first theoretical part it defines basic definitions and characterictics, which are related to the social networking agenda …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48735
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedoucí: Ota Novotný
- Oponent: Jarmila Pavlíčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48735
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Návrh sociální sítě se sportovní tématikou s využitím technologií Java Enterprise Edition
Petr BACKSTUBER -
Podniková sociální síť - back end
Denisa Plecháčková -
Podnikové sociální sítě - kritické faktory úspěchu
Dominik Šlahař -
Analýza podnikové sociální sítě ve vybraném podniku s aspektem na generaci Y
Andrea Vlčková -
Podnikové sociální sítě a jejich role v managementu lidských zdrojů
Jana Školudová -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Tomáš Hones