Důvody zavedení a efektivní využití CRM systému ve finanční instituci – Ing. Radim Čihák
Ing. Radim Čihák
Bachelor's thesis
Důvody zavedení a efektivní využití CRM systému ve finanční instituci
Reasons for the Implementation and the Effective use of CRM System in a Financial Institution
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o Řízení vztahu se zákazníky (angl. Customer Relationship Management, CRM) ve finanční instituci a důvody jeho zavedení. V této bakalářské práci se zabývám vývojem interakcí vztahů se zákazníky od tradičního marketingu po současnou podnikatelskou strategii Řízení vztahu se zákazníky. Tato strategie je porovnávána se současným modelem péče o zákazníka ve finanční instituci …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with Customer Relationship Management (CRM) in a financial institution and the reasons for its implementation. At bachelor’s thesis I deal with the development of interactions of customer relationship marketing from traditional to the current business strategy, customer relationship management. This strategy is compared with the current model of customer care in financial institution …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2012
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/syazx/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2012
- Supervisor: doc. Ing. Eduard Mazák, CSc.
- Reader: Ing. Josef Bajer, M.Sc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČIHÁK, Radim. \textit{Důvody zavedení a efektivní využití CRM systému ve finanční instituci}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2012. Available from: https://theses.cz/id/z2vlnk/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Banking / Banking Management
Theses on a related topic
-
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Milan Klugar -
Segmentace zákazníků v podniku
Tereza Vlčková -
Segmentace zákazníků internetového obchodu pomocí RFM analýzy
Natálie Růžičková -
Modely zákaznické segmentace realitní kanceláře
Monika Zámišová -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Marcela Stratilová -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
CRM and other ways how to develop the relationship with the costumer
Gizem Beytut