Ing. Radim Čihák

Bachelor's thesis

Důvody zavedení a efektivní využití CRM systému ve finanční instituci

Reasons for the Implementation and the Effective use of CRM System in a Financial Institution
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o Řízení vztahu se zákazníky (angl. Customer Relationship Management, CRM) ve finanční instituci a důvody jeho zavedení. V této bakalářské práci se zabývám vývojem interakcí vztahů se zákazníky od tradičního marketingu po současnou podnikatelskou strategii Řízení vztahu se zákazníky. Tato strategie je porovnávána se současným modelem péče o zákazníka ve finanční instituci …more
Abstract:
Bachelor thesis deals with Customer Relationship Management (CRM) in a financial institution and the reasons for its implementation. At bachelor’s thesis I deal with the development of interactions of customer relationship marketing from traditional to the current business strategy, customer relationship management. This strategy is compared with the current model of customer care in financial institution …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2012
  • Supervisor: doc. Ing. Eduard Mazák, CSc.
  • Reader: Ing. Josef Bajer, M.Sc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS