Ilona Hověžáková
Bakalářská práce
Specifika reklamní režie
1. Theoretical Part: Specification of Advertising Directing 2. Practical Part: Audiovisual work of a minimum 10 min. Directing.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je specifikace reklamní režie a vývoje reklamy z pohledu reži-séra. V jejím obsahu nalezneme teoretické základy pro tvorbu reklamního sdělení, které prodává ale také nezbytné znalosti a kvality reklamního režiséra. To vše je doplněno o teorii psychologie reklamy, která je nezbytností pro pozitivní ovlivnění diváka a tím i jeho kupního chování ve spojitosti s propagovaným …víceAbstract:
Aim of this bachelor thesis is specification of directing of advertising and advertising deve-lopment from the directors point of view. In its content we can find theoretical base for creation of promotional messages, which sells but also necessary knowledge and qualities of advertising director. All of this is supplemented by theory of psychology of advertising which is necesary for positive influencing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2016
Zveřejnit od: 10. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hověžáková, Ilona. Specifika reklamní režie. Zlín, 2016. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Audiovizuální tvorba - Režie a scenáristika
Práce na příbuzné téma
-
Úloha psychologie při tvorbě reklamy
Petra Vojarová -
Role kultury v psychologii reklamy
Tereza Kleinová -
Vliv reklamy na spotřebitele
Petra Metelková -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Psychologie reklamy balených minerálních vod
Vojtěch Šimák -
Psychologie reklamy a její využití pro image organizace
Jan Bažant -
Psychologie reklamy
Martina Řehořová -
Aktuální trendy v oblasti psychologie reklamy
Natálie Sátrová