Ilona Hověžáková

Bakalářská práce

Specifika reklamní režie

1. Theoretical Part: Specification of Advertising Directing 2. Practical Part: Audiovisual work of a minimum 10 min. Directing.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je specifikace reklamní režie a vývoje reklamy z pohledu reži-séra. V jejím obsahu nalezneme teoretické základy pro tvorbu reklamního sdělení, které prodává ale také nezbytné znalosti a kvality reklamního režiséra. To vše je doplněno o teorii psychologie reklamy, která je nezbytností pro pozitivní ovlivnění diváka a tím i jeho kupního chování ve spojitosti s propagovaným …více
Abstract:
Aim of this bachelor thesis is specification of directing of advertising and advertising deve-lopment from the directors point of view. In its content we can find theoretical base for creation of promotional messages, which sells but also necessary knowledge and qualities of advertising director. All of this is supplemented by theory of psychology of advertising which is necesary for positive influencing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2016
Zveřejnit od: 10. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: MgA. Petr Babinec

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hověžáková, Ilona. Specifika reklamní režie. Zlín, 2016. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 10. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Audiovizuální tvorba - Režie a scenáristika