Bc. Tamara Bořilová

Diplomová práce

Interní marketing vybrané firmy

Internal marketing of the selected company
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout doporučení k optimalizaci interního marketingu vybrané firmy. Ke zpracování diplomové práce jsou použita sekundární data získaná z interních materiálů vybrané firmy a primární data získaná vlastním výzkumem. Teoretická část bude představovat teoretické poznatky týkající se interního marketingu a jeho nástrojů. V praktické části bude analyzován interní marketing v …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to propose recommendations for optimization of internal marketing of the selected company. The diploma thesis is based on secondary data obtained from internal materials of the selected company and primary data obtained by own research. The theoretical part will present theoretical knowledge concerning internal marketing and its tools. Internal marketing in the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/w4u9w/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management