Bc. Tamara Bořilová
Master's thesis
Interní marketing vybrané firmy
Internal marketing of the selected company
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout doporučení k optimalizaci interního marketingu vybrané firmy. Ke zpracování diplomové práce jsou použita sekundární data získaná z interních materiálů vybrané firmy a primární data získaná vlastním výzkumem. Teoretická část bude představovat teoretické poznatky týkající se interního marketingu a jeho nástrojů. V praktické části bude analyzován interní marketing v …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to propose recommendations for optimization of internal marketing of the selected company. The diploma thesis is based on secondary data obtained from internal materials of the selected company and primary data obtained by own research. The theoretical part will present theoretical knowledge concerning internal marketing and its tools. Internal marketing in the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/w4u9w/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Interní marketing firmy zaměřený na interní komunikaci a mezigenerační spolupráci zaměstnanců
Nikola Swaczynová -
Interní marketing a důležitost jeho implementace v praxi firem
Kateřina Valigurová -
Interní marketing vybraného podniku
Dominika Cyříková -
Interní marketing vybrané firmy
Ančová Ančová -
Interní marketing vybrané firmy zaměřený na pracovní motivaci zaměstnanců
Lenka Morawiecová -
Interní marketing ve vybraném podniku
Sabina Koukolová -
Interní marketing a jeho možnosti redukce stresu zaměstnanců
Klára Odehnalová -
Interní marketing a zvyšování spokojenosti zaměstnanců ve vybrané organizaci
Petra Pozsgai