Marketingová strategie neziskové organizace – Ing. Zuzana Šťastná
Ing. Zuzana Šťastná
Bachelor's thesis
Marketingová strategie neziskové organizace
The Marketing strategy of a non-profit organization
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje oblasti marketingu a aplikování marketingových strategií v oblasti neziskového sektoru. Teoretická část se zaměřuje na pojem neziskové organizace a na základní problematiky marketingu a marketingové koncepce. V praktické části se zaměřuji na krátký popis konkrétní neziskové organizace, VEKIBOX Chomutov. Tato organizace je v bakalářské práci krátce charakterizována a je nastíněn …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the use marketing and marketing strategy application in non- profit organizations area. Theoretical part focuses to concept non- profit organization and basic issues in marketing and marketing conseption. I try to focuse on the description of a specific organization- VEKIBOX Chomutov, in practical part. This organization has been shorty introduced in this thesis, and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xgrz3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedúci: Ing. Jitka Hašková
- Oponent: Ing. Jana Goldbergerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Communication strategies in promotional texts for charities and non-profit organizations
Zuzana DROZDOVÁ -
Nestátní neziskové organizace - jejich místo v rozvoji občanské společnosti se zaměřením na vybranou neziskovou organizaci
Karolína Lančová -
Finanční řízení neziskové organizace
Kristýna Valentová -
Ekonomika a zdroje financování organizace Dům dětí a mládeže Mělník, příspěvková organizace
Kryštof Jiráček -
Formy podpory nestátních neziskových organizací se zaměřením na testament fundraising (případová studie organizace fungující v České republice a ve Francii)
Lucie Habánová -
Komparace příspěvkové organizace a nestátní neziskové organizace
Hana Pospíšilová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová