Kristýna Abrahamová

Master's thesis

Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)

Spokojenost zákazníků v dané firmě (TASY s.r.o.)
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků dané firmy a její doporučení na zlepšení jejich strategických cílů. Tato studie se byla se zaměřením na analýzu spokojenosti zákazníků a jejich faktorů rozdělena na čtyři části, které zkoumaly zákaznickou spokojenost. Části které byly zkoumány byly rozděleny na produkty a jejich ceny, logistiku, zákaznický servis a technologie IT. Teoretická část …more
Abstract:
Abstract The diploma thesis is focused on customer satisfaction in the given enterprise and recommendations for the improvement of strategic goals. The study has been studying the analysis of satisfaction factors and four different parts that the consumers find out to be satisfied with. The parts of satisfaction that are measured and analyzed are price and products, logistics, customer services, and …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2022
  • Supervisor: Radek Tahal
  • Reader: Václav Stříteský

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86943