Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.) – Kristýna Abrahamová
Kristýna Abrahamová
Master's thesis
Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
Spokojenost zákazníků v dané firmě (TASY s.r.o.)
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků dané firmy a její doporučení na zlepšení jejich strategických cílů. Tato studie se byla se zaměřením na analýzu spokojenosti zákazníků a jejich faktorů rozdělena na čtyři části, které zkoumaly zákaznickou spokojenost. Části které byly zkoumány byly rozděleny na produkty a jejich ceny, logistiku, zákaznický servis a technologie IT. Teoretická část …moreAbstract:
Abstract The diploma thesis is focused on customer satisfaction in the given enterprise and recommendations for the improvement of strategic goals. The study has been studying the analysis of satisfaction factors and four different parts that the consumers find out to be satisfied with. The parts of satisfaction that are measured and analyzed are price and products, logistics, customer services, and …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86943
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2022
- Supervisor: Radek Tahal
- Reader: Václav Stříteský
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86943
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
The role of student satisfaction and student loyalty on intention to return to the specific university: A comparative study of UK and Czech Republic university
Lukáš Myslivec -
An Analysis of Customer Satisfaction in the Company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s
Zuzana Drienková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková