Mgr. Daniela Bednaříková

Master's thesis

Online erstellte Quiz als Mittel der formativen Evaluation und ihre Nutzung im DaF-Unterricht

Online quiz assignments as a mean of formative evaluation and their use in GFL lessons
Abstract:
This master thesis deals with the topic of formative assessment, namely its use in a specific exercise approach, which was carried out with 92 pupils from seventh 7th to 9th grade from September 2020 to February 2021 as part of the German lessons and was preceded in the spring of 2020 by a pilot project with a group of 20 pupils. In this exercise approach, students were given quiz tasks from the Google …viac
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tématem formativního hodnocení, a to jeho použití v konkrétním učebním postupu, který byl uskutečněn se 92 žáky a žákyněmi 7.-9. třídy základní školy od září 2020 do února 2021 v rámci výuky němčiny a jemuž předcházel na jaře 2020 pilotní projekt se skupinou 20 žáků. V tomto cvičebním postupu byly žákům zadávány úkoly s kvízem s platformě Google Classroom. Vedle povinného …viac
 
 
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
  • Vedúci: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Miroslav Janík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta