Jan Dolní

Diplomová práce

Optimalizace reklamačního procesu vybraného podniku

Complaint handling process optimization of the chosen enterprise
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na reklamační proces ve vybraném podniku. Cílem práce je optimalizace zvolených druhů reklamací pomocí vybraných metod Six Sigma. V teoretické části je nejprve popsána zpětná logistika a příčiny zvyšování její důležitosti a dále jsou přiblíženy koncepty štíhlého podniku a metody, které jsou využity pro optimalizaci reklamačního procesu. V praktické části je nejprve představen …více
Abstract:
This Master's thesis is focused on complaint handling process in the chosen enterprise. The main goal of this thesis is optimization of the chosen customers' complaints using the appropriate Six Sigma methods. In the theoretical part the reverse logistics and its importance are described then Lean enterprise concepts and methods, which are used for the complaint handling process optimization, are explained …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 11. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
  • Vedoucí: Petr Jirsák
  • Oponent: Felipe Martínez

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69801