Bc. Michala Hajná

Bakalářská práce

Analýza řízení privátní značky v maloobchodě

The analysis of private label managing in retail sector
Anotace:
Ve své bakalářské práci se budu zabývat problematikou analýzy řízení privátních značek v maloobchodní jednotce Kaufland. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoreticky – metodickou část a aplikační část. Teoreticky – metodická část se zabývá klíčovými slovy, vysvětlením co je značka, strategické řízení značky, co je privátní značka a maloobchod. V aplikační části se dostaneme na historii zkoumané …více
Abstract:
In my thesis I will deal with the matters of analysis of the managements private brands in the retail unit Kaufland. The work is compartmental on theoretically - methodical and applicationally. Theoretically - methodical part deals with key words explaining what is a brand, discription of strategic brand management and what is private brand and what is retail. In the applicationally part we get into …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Renata Vrchotová
  • Oponent: Ing. Josef Kotoun

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma