Online marketing v malém specializovaném podniku – Bc. Kateřina Skružná
Bc. Kateřina Skružná
Diplomová práce
Online marketing v malém specializovaném podniku
Online marketing of a specialized small business
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou online marketingové strategie podniku. Cílem práce je na základě vybrané analýzy a dotazníkového šetření navrhnout zlepšení v online marketingové strategii daného podniku. V první části práce je představena charakteristika online marketingu, kde jsou podrobněji přiblíženy také jeho nástroje. Dále je blíže rozebrán marketing malých a středních podniků a poslední …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of the company's online marketing strategy. The aim of the thesis is to propose improvements in the online marketing strategy of the given company based on the selected analysis and questionnaire survey. In the first part of the thesis, the characteristics of online marketing are presented, where its tools are also described in more detail. Furthermore, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Skružná, Kateřina. Online marketing v malém specializovaném podniku. Liberec, 2024. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Sára Molíková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Barbora Dědourková -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč -
Online marketingová strategie start-upu
Gabriela Jánová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
8. 5. 2024