Jana POKORNÁ

Bakalářská práce

Využití specifických marketingových nástrojů B2B trhu na příkladu návrhu marketingových aktivit vybrané firmy

The Application of B2B Market Specific Marketing Tools on an Example of a Marketing Activities Concept of a Selected Company
Anotace:
Tématem bakalářské práce je sestavení marketingového plánu, který je specifický pro firmu pohybující se na B2B trhu. Ke zpracování první části, která teoreticky popisuje B2B trh, byly využity odborné publikace z oblasti marketingu. Druhá část práce popisuje vybranou společnost, její zákazníky, chování zákazníků a specifickou komunikaci s nimi. V bakalářské práci je zohledněna i SWOT analýza a také …více
Abstract:
The theme of the bachelor´s work is a construction of a marketing plan, which is specific for a company moving in the B2B market. For processing of the first part, which theoretically describes B2B market were chosen skilled publications from the marketing sphere. The second part of the work describes the chosen company, its customers, a behaviour of customers and a specific communication with them …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 41629

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Julie Brožová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

POKORNÁ, Jana. Využití specifických marketingových nástrojů B2B trhu na příkladu návrhu marketingových aktivit vybrané firmy. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností