Jana POKORNÁ

Bachelor's thesis

Využití specifických marketingových nástrojů B2B trhu na příkladu návrhu marketingových aktivit vybrané firmy

The Application of B2B Market Specific Marketing Tools on an Example of a Marketing Activities Concept of a Selected Company
Abstract:
Tématem bakalářské práce je sestavení marketingového plánu, který je specifický pro firmu pohybující se na B2B trhu. Ke zpracování první části, která teoreticky popisuje B2B trh, byly využity odborné publikace z oblasti marketingu. Druhá část práce popisuje vybranou společnost, její zákazníky, chování zákazníků a specifickou komunikaci s nimi. V bakalářské práci je zohledněna i SWOT analýza a také …more
Abstract:
The theme of the bachelor´s work is a construction of a marketing plan, which is specific for a company moving in the B2B market. For processing of the first part, which theoretically describes B2B market were chosen skilled publications from the marketing sphere. The second part of the work describes the chosen company, its customers, a behaviour of customers and a specific communication with them …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier: 41629

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Julie Brožová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

POKORNÁ, Jana. Využití specifických marketingových nástrojů B2B trhu na příkladu návrhu marketingových aktivit vybrané firmy. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická