Výzkum návštěvnického profilu kulturní organizace (DOX) – Bc. Kateřina Šebková Černá
Bc. Kateřina Šebková Černá
Master's thesis
Výzkum návštěvnického profilu kulturní organizace (DOX)
Research visitor profile cultural organization (DOX)
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje výzkumu zákaznického (návštěvnického) chování uskutečněného pro Centrum současného umění DOX v Praze se specifickým zaměřením na jeho marketingové komunikační aktivity. Hlavním účelem tohoto projektu je, na základě dotazníkového šetření a cíleně mířených dotazů k návštěvníkům centra DOX, navrhnout a diskutovat opatření, která by vedla ke zvýšení návštěvnosti centra, a …moreAbstract:
The aim of this thesis is to raise awareness of DOX-Centre for Contemporary Arts in Prague and discusses specific issues and problems this organisation faces. The main goal of this project is to suggest and argue measures, based on surveyes and questionnaires with visitors of DOX, that would lead to an increase of visitors attendance and their comfort and satisfaction. The theoretical basis of this …moreKeywords
Management umění marketing umění zákaznické chování marketingová komunikace marketingový komunikační mix marketing kulturní instituce DOX výzkum návštěvnického profilu arts management arts marketing customer behavior marketing communication marketing communication mix marketing cultural institutions research visitor profile
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/hibd9/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Iva Petrová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketing kulturních organizací a institucí
Ludmila Lacinová -
Marketing kulturních a sociálních institucí
Monika Urbanová -
Marketing kulturních a sociálních institucí
Karolína Skuciusová -
Marketing amatérských divadel na Frenštátsku a okolí
Linda Blažková -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
Internetový marketing kulturní instituce
Hana Pláteníková