Výzkum návštěvnického profilu kulturní organizace (DOX) – Bc. Kateřina Šebková Černá
Bc. Kateřina Šebková Černá
Master's thesis
Výzkum návštěvnického profilu kulturní organizace (DOX)
Research visitor profile cultural organization (DOX)
Anotácia:
Tato diplomová práce se věnuje výzkumu zákaznického (návštěvnického) chování uskutečněného pro Centrum současného umění DOX v Praze se specifickým zaměřením na jeho marketingové komunikační aktivity. Hlavním účelem tohoto projektu je, na základě dotazníkového šetření a cíleně mířených dotazů k návštěvníkům centra DOX, navrhnout a diskutovat opatření, která by vedla ke zvýšení návštěvnosti centra, a …viacAbstract:
The aim of this thesis is to raise awareness of DOX-Centre for Contemporary Arts in Prague and discusses specific issues and problems this organisation faces. The main goal of this project is to suggest and argue measures, based on surveyes and questionnaires with visitors of DOX, that would lead to an increase of visitors attendance and their comfort and satisfaction. The theoretical basis of this …viacKľúčové slová
Management umění marketing umění zákaznické chování marketingová komunikace marketingový komunikační mix marketing kulturní instituce DOX výzkum návštěvnického profilu arts management arts marketing customer behavior marketing communication marketing communication mix marketing cultural institutions research visitor profile
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hibd9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedúci: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Iva Petrová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketing kulturních organizací a institucí
Ludmila Lacinová -
Marketing kulturních a sociálních institucí
Monika Urbanová -
Marketing kulturních organizací a institucí na Příbramsku
Michal Gerčák -
Marketing kulturních a sociálních institucí
Karolína Skuciusová -
Marketing amatérských divadel na Frenštátsku a okolí
Linda Blažková -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová