Analýza spotřebitelského chování zákazníků e-shopů s módou – Michaela Michálková
Michaela Michálková
Diplomová práce
Analýza spotřebitelského chování zákazníků e-shopů s módou
Consumer Behaviour Analysis of Fashion E-shops Customers
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu spotřebitelského chování zákazníků e-shopů s módou. Hlavním cílem práce je analyzovat spotřebitelské chování zákazníků e-shopů s módou, zjistit jak často a kdy zákazníci nakupují na e-shopech s módou, zjistit kritéria pro výběr konkrétního e-shopu a preferovaný typ nakupovaných produktů. Na základě získaných dat vytvořit patřičné návrhy a doporučení ke zlepšení …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the analysis of consumer behavior of customers of e-shops with fashion. The main goal of this work is to analyze the consumer behavior of customers of fashion e-shops, to find out how often and when customers shop on fashion e-shops, to find out the criteria for selecting a specific e-shop and the preferred type of purchased products. Based on the obtained data, create …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/147043
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2022
- Vedoucí: Tereza Prešnajderová
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Development of e-commerce - analysis of customer behaviour and preferences when buying apparel
Aleksandra Kim -
E-shop jako další prodejní kanál maloobchodní kamenné prodejny firmy Móda Lena
René Nešetřil -
Marketingová komunikace e-shopu zaměřeného na doplňky pro psy
Tereza Girmanová -
Marketingová komunikace e-shopu s módou
Liliana Jurečková -
Zhodnocení nákupního procesu ve vybraných e-shopech
Ivana Trtková