Bc. Daniel Pospěch

Master's thesis

Digitální komunikace značky Východní Morava

Digital Communication of Eastern Moravia Brand
Abstract:
Tématem této diplomové práce je Digitální komunikace značky Východní Morava. Teoretická část je věnována vymezení pojmů marketing a marketingová komunikace, digitální marketing a marketing cestovního ruchu. Praktická část se zabývá analýzou efektivity současně využívaných nástrojů digitální komunikace a kvalitativně se věnuje obsahovým preferencím recipientů. V projektové části tato práce navrhuje …more
Abstract:
The topic of this diploma thesis is Digital Communication of the East Moravia brand. The theoretical part deals with the terms of marketing and marketing communication, digital marketing and tourism marketing. The practical part deals with the analysis of the efficiency of the currently used digital communication tools and, from the qualitative point of view, it deals with the content preferences of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Pospěch, Daniel. Digitální komunikace značky Východní Morava. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications