Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market – Hiral Dhruvin Panchal
Hiral Dhruvin Panchal
Diplomová práce
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Anotace:
Tato práce zkoumá postoje spotřebitelů k původu potravinářských výrobků na indickém trhu. Primárním cílem je analyzovat postoje zákazníků k zemi původu potravin. Tato studie zjišťuje, zda indičtí zákazníci stále preferují nákup potravin indického původu, nebo zda se přesouvají k potravinám ze zahraničí. Analýza chování indických spotřebitelů vůči potravinářským produktům je poměrně náročná vzhledem …víceAbstract:
This study examines consumer attitudes toward the origin of food products in the Indian market. The primary goal is to track customer attitudes regarding country-of-origin grocery items. This study investigates whether Indian customers still prefer to buy Indian-origin food goods or whether they are shifting to foreign-country groceries. Analyzing Indian consumer behavior towards food products is quite …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/151584
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2023
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Aleš Kubíček
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PANCHAL, Hiral Dhruvin. \textit{Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/z4g508/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
John Woodroffe a etablování akademického studia tantry v kontextu koloniálního diskurzu o magii a pověře: K politice akademického studia náboženství
Eva Götzingerová -
"My jsme Tibeťané, a toto je náš příběh": dynamika diskurzů a propagandistických strategií Tibetského muzea v Dharamsale
Martin Špirk -
Vybraná východní náboženství a jejich zastoupení v české společnosti
Karolína Szcotková -
Význam smrti v hinduismu a buddhismu
Lenka GALDA -
Vliv islámu a islámských skupin v oblasti Rohu Afriky na současnou etiopskou domácí a zahraniční politiku
Petr Dvořák -
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
Mahammad Mammadov -
Characters and Relationships through Food and Drink in Indian Cinema
Barkha Naik -
Efekt země původu a jeho vliv na spotřebitelské chování
Veronika Šilhanová