Os Teclados de Teolinda Gersao - análise e traducao – Bc. Šárka Pantůčková
Bc. Šárka Pantůčková
Diplomová práce
Os Teclados de Teolinda Gersao - análise e traducao
Os Teclados by Teolinda Gersão: analysis and translation
Abstract:
This theses works with the book Os Teclados by Teolinda Gersão. It introduces an original translation and an analysis of the novel. The analysis focuses on the relation between literature and music and also elaborates the topics mentioned in the book, such as communication, madness and dictatorship.Abstract:
Diplomová práce se zabývá dílem Os Teclados, v překladu Klávesnice, portugalské autorky Teolindy Gersão. Práce obsahuje literární interpretaci a překlad díla. Interpretace rozebírá vliv hudby na dílo a jak ta se odráží v textu samotném. Tematická analýza se pak kromě hudby věnuje tématům komunikace, šílenství, diktatury.
Jazyk práce: portugalština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pgrrj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2016
- Vedoucí: PhDr. Marie Havlíková
- Oponent: Mgr. Silvie Špánková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Portugalský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace společnosti AXA assistance
Hrdinová Hrdinová -
Marketingová komunikace společnosti Woxo s.r.o.
Damián Sosna -
Marketingová komunikace společnosti ZFP GROUP, a.s.
Kristýna Sirníková -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingová komunikace společnosti Volkswagen v období Diesel Gate
Arina Brevnova -
Analýza marketingové komunikace společnosti Pilulka.cz
Tereza Valtrová -
Netradiční marketingová komunikace společnosti Apple
Petr Prokeš -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Martin Vágner