Lucie Bužková
Bakalářská práce
Sponzoring MS ve fotbale 2010.
Sponsoring of the World Cup 2010
Anotace:
Práce se zabývá sponzoringem ve sportu, konkrétně sponzoringem Mistrovství světa ve fotbale 2010. Teoretická část popisuje marketingový mix a sponzoring jako komunikační prostředek. V praktické části je pak představena mezinárodní fotbalová federace FIFA a její hlavní produkt, tedy MS ve fotbale. Na sponzoring této události je zde nahlíženo jak z pohledu sponzorovaného, tak z pohledu sponzora. Práce …víceAbstract:
This thesis is devoted to the topic of sport sponsoring, specifically the sponsoring of the 2010 World Cup. The first part describes the marketing mix and sponsoring as a means of communication. The second part gives an account of the international football federation FIFA and its main product, the World Cup. The sponsoring of the World Cup is described from the point of view of those being sponsored …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27104
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27104
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vliv pořádání Mistrovství světa ve fotbale 2022 na ekonomickou situaci a rozvoj sportu ve státě Katar.
Dinh Huu Manh NGUYEN -
Význam event managementu při organizaci Mistrovství světa ve sportovním aerobiku
Zuzana Jínová -
Analýza bezpečnostní politiky během Mistrovství světa ve fotbale 2014 v Brazílii
Jakub Šiman -
Mistrovství světa ve fotbale 2018 a jeho význam pro cestovní ruch v Ruské federaci
Barbora Valentová -
Mediální obraz Mistrovství světa ve fotbale v Kataru 2022 v deníku Sport, v deníku MF DNES a v deníku Blesk
Jakub PISKOŘ -
Sport a politika v Brazílii – případová studie Mistrovství světa ve fotbale 2014
Petra Němcová -
Dopady Mistrovství světa ve fotbale 2014 na socioekonomický rozvoj Brazílie
Luboš SLADKÝ -
Návrh projektu sponzoringu vybraného sportovního subjektu jako nástroj IMK podniku
Edita Suchochlebová