Barbora ROŽNOVJÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli
Consumers'awareness of the Fair Trade
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaké povědomí mají spotřebitelé o značce Fairtrade. Teoretická část se zabývá problematikou spravedlivého obchodu a značky Fairtrade. Praktická část bakalářské práce je založena na kvantitativním výzkumu s využitím elektronického dotazníku. Dotazník byl sestaven tak, aby shromáždil informace o povědomí spotřebitelů o značce Fairtrade a jejích produktech, vnímání …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to explore the level of awareness of the Fairtrade certification among Czech consumers. Theoretical basis that relates to the issue was further applied to the practical and analytical part. The practical part was based on a quantitative analysis represented by an electronic questionnaire. The respondents of the questionnaire were the final consumers in the Czech …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Šalamoun
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ROŽNOVJÁKOVÁ, Barbora. \textit{Povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2022. Available from: https://theses.cz/id/z4k0f6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ROŽNOVJÁKOVÁ, Barbora. Povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Fairtradové kakaové boby, kakao a čokoláda na českém trhu
Oleksandr MATIKO -
Marketingový výzkum spokojenosti klientů pojišťoven s pojistnými produkty
Markéta Nováková -
Influencer marketing na trhu s produkty pro malé děti a produkty souvisejícími s rodičovstvím
Kristýna Šrámková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty dané společnosti
Martin Král -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty daného podniku
Lucie Vavrečková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty dané společnosti
Lukáš Rataj -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty daného podniku
Karla Hankeová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights