Televizní debaty v České republice a jejich role při volbách – Bc. Alena JURČOVÁ
Bc. Alena JURČOVÁ
Master's thesis
Televizní debaty v České republice a jejich role při volbách
Televised debates in the Czech Republic and their role in elections
Anotácia:
Tato magisterská diplomová práce se zabývá tématem politické komunikace a médií, konkrétně televizními debatami v rámci předvolebních kampaní v České republice. Nejdříve je nastíněn počátek a vývoj role televize jako média v předvolebních kampaních nejen v České republice, ale i v zahraničí. Následně je sledován vývoj a charakter politických televizních debat. Posléze je diskutována role a vliv televizních …viacAbstract:
This master thesis deals with the topic of political communication and media, specifically televised debates in election campaigns in the Czech Republic. Initially the beginning and the development of TV role as media in election campaigns not only in the Czech Republic, but also abroad, is outlined. Subsequently the development and the characteristics of political televised debates is pursued. Then …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2015
Zverejniť od: 7. 9. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Eva Lebedová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JURČOVÁ, Alena. Televizní debaty v České republice a jejich role při volbách. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.9.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 9. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Politics / Politology
Práce na příbuzné téma
-
Komparace předvolební politické komunikace Petra Pavla a Andreje Babiše na sociální síti Twitter v prezidentských volbách 2023
Michael REJMAN -
Komparace předvolební politické komunikace Petra Pavla a Andreje Babiše na sociální síti Twitter v prezidentských volbách 2023
Michael REJMAN -
Komunikace francouzské Národní Fronty od voleb v roce 2012
Tereza Žižková -
1. Teoretická část:\nl{}Analýza vizuální komunikace volební kampaně 2013 - předčasné volby do Poslanecké sněmovny ČR\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Czechoslovak\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Kognitivní terapie
Kim Adamjáková -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v ČR v době předvolební kampaně
Tomáš MIKOTA -
Politická komunikace v přímé volbě prezidenta České republiky 2013
Jana Křístková -
Srovnání vakcinačních schémat proti Covid-19 ve vybraných zemích s rozdílným průběhem pandemie: Česká republika, Izrael a Velká Británie
Jan Žaludek -
Marketingová a komunikační strategie časopisu VOGUE Česká republika a Slovensko
Filip Skrott
Názov
Vložil
Vložené
Práva