Marketingová strategie stavební spořitelny – Martin Mráz
Martin Mráz
Bakalářská práce
Marketingová strategie stavební spořitelny
Marketing strategy of building bank
Anotace:
Tato práce je pojata jako návrh marketingové strategie na rok 2007. První částí práce je analýza ekonomických faktorů ČR a analýza výsledků stavebních spořitelen na našem trhu. Hlavní část návrhu nové strategie vychází z prvé části a je zaměřena na návrh nových produktů či zlepšení stávajích produktů. Je zde rozebrána i reklama či nová marketingová kampaň.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55115
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2016
- Vedoucí: Luboš Marek
- Oponent: Radovan Kačín
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55115
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Podnikové informační systémy
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a strategie vzdělávací kampaně Institutu plánování a rozvoje hlavního města Prahy
Silvestr Horák -
Návrh online marketingové strategie e-shopu BU1.cz
Jan Mrňous -
Marketingová strategie online vzdělávacích kurzů
Kristýna Suchá -
Analýza senátní volební strategie. Případová studie volebního obdovu 57 - Vyškov v roce 2014
Kristýna Chaloupková -
Reklama a média a jejich vliv na člověka
Anastasija Sirůčková -
Reklama v médiích jako atribut formování spotřebních zájmů a preferencí současné generace seniorů
Zoriana Ostrovska -
Media a reklama ve sportu
Tomáš Nagy