Martin Mráz

Bakalářská práce

Marketingová strategie stavební spořitelny

Marketing strategy of building bank
Anotace:
Tato práce je pojata jako návrh marketingové strategie na rok 2007. První částí práce je analýza ekonomických faktorů ČR a analýza výsledků stavebních spořitelen na našem trhu. Hlavní část návrhu nové strategie vychází z prvé části a je zaměřena na návrh nových produktů či zlepšení stávajích produktů. Je zde rozebrána i reklama či nová marketingová kampaň.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2016
  • Vedoucí: Luboš Marek
  • Oponent: Radovan Kačín

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/55115

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Podnikové informační systémy