Jiří Floder

Bachelor's thesis

Analýza marketingových nástrojů ve fotbalovém klubu FC Zbrojovka Brno, a.s.

Analysis of Marketing Tools in Football Club FC Zbrojovka Brno, a.s.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, jak příznivci klubu FC Zbrojovka Brno a fanoušci fotbalu hodnotí marketingové nástroje, které klub v současné době využívá pro své marketingové účely. V práci je zanalyzována současná marketingová strategie klubu v sezóně 2018/2019, kdy klub působí ve druhé nejvyšší soutěži. K zanalyzování a pochopení současné marketingové strategie klubu byl použit marketingový …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was to find out how supporters of club FC Zbrojovka Brno and fans of football evaluate marketing tools of this club which are currently used for marketing purposes. The thesis analyzes the current marketing strategy of the club in the season 2018/2019, when the club operates in the second highest competition in the Czech Republic. Marketing mix 4P was used to analyze …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Eva Hvizdová, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií

Mendel University in Brno

Faculty of Regional Development and International Studies

Bachelor programme / field:
Regional Development / Socioeconomic and Environmental Development of Regions