Analýza marketingových nástrojů ve fotbalovém klubu FC Zbrojovka Brno, a.s. – Jiří Floder
Jiří Floder
Bachelor's thesis
Analýza marketingových nástrojů ve fotbalovém klubu FC Zbrojovka Brno, a.s.
Analysis of Marketing Tools in Football Club FC Zbrojovka Brno, a.s.
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, jak příznivci klubu FC Zbrojovka Brno a fanoušci fotbalu hodnotí marketingové nástroje, které klub v současné době využívá pro své marketingové účely. V práci je zanalyzována současná marketingová strategie klubu v sezóně 2018/2019, kdy klub působí ve druhé nejvyšší soutěži. K zanalyzování a pochopení současné marketingové strategie klubu byl použit marketingový …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to find out how supporters of club FC Zbrojovka Brno and fans of football evaluate marketing tools of this club which are currently used for marketing purposes. The thesis analyzes the current marketing strategy of the club in the season 2018/2019, when the club operates in the second highest competition in the Czech Republic. Marketing mix 4P was used to analyze …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Eva Hvizdová, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FLODER, Jiří. \textit{Analýza marketingových nástrojů ve fotbalovém klubu FC Zbrojovka Brno, a.s.}. Online. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/z50p13/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesBachelor programme / odbor:
Regional Development / Socioeconomic and Environmental Development of Regions
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové komunikace FC Baník Ostrava
Iveta Čevelíková -
Marketingová komunikace esportové sekce fotbalového klubu 1. FC Slovácko a.s.
Radim Skála -
Marketingová komunikace fotbalového klubu FC Baník Ostrava
Veronika Kopřivová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Daniela Bémová -
Návrh marketingové komunikace oslav 100 let FC Fastav Zlín
Martina Kalinayová -
Online marketingová komunikace českých fotbalových klubů
Lukáš Wohlgemuth -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Jiří Šnajdr -
Marketingová komunikace ve vybraném sportovním klubu
Lukáš Měchura