Analýza digitální marketingové strategie vybrané společnosti – Bc. Jesika Liptáková
Bc. Jesika Liptáková
Bachelor's thesis
Analýza digitální marketingové strategie vybrané společnosti
Analysis of the digital marketing strategy of selected company
Abstract:
Cílem této práce je analyzovat a navrhnout zlepšení digitální marketingové strategie společnosti www.kalkulator.cz, se zaměřením na službu srovnání cen povinného ručení vozidel do 3,5 tuny a zprostředkování prodeje této služby.Abstract:
The aim of this thesis is to analyze and propose improvements to the digital marketing strategy of the company www.kalkulator.cz, with a focus on the service of comparing prices for motor vehicle compulsory liability insurance up to 3.5 tons and facilitating the sale of this service.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 8. 2023
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/cz8nh/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 9. 2023
- Supervisor: doc. Mgr. Lucia Spálová, PhD.
- Reader: M.A. Jozef Ftorek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Bachelor programme / field:
Mezinárodní a veřejné vztahy / Veřejná správa a public relations
Theses on a related topic
-
Botanické exkurze okolo rybníků v přírodní rezervaci Kotvice v CHKO Poodří
Vladislava ZÁTOPKOVÁ -
Analýza PR aktivit soukromých vysokých škol a formulace doporučení pro AKADEMII STING
Tereza Pešová -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská -
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Alena Telínová -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Lenka Šoltová -
Využití influencer marketingu v marketingové komunikaci
Natálie Horňáková -
Nástroje umělé inteligence v digitální marketingové komunikaci
Richard Samohel