Bc. Jesika Liptáková

Bachelor's thesis

Analýza digitální marketingové strategie vybrané společnosti

Analysis of the digital marketing strategy of selected company
Abstract:
Cílem této práce je analyzovat a navrhnout zlepšení digitální marketingové strategie společnosti www.kalkulator.cz, se zaměřením na službu srovnání cen povinného ručení vozidel do 3,5 tuny a zprostředkování prodeje této služby.
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze and propose improvements to the digital marketing strategy of the company www.kalkulator.cz, with a focus on the service of comparing prices for motor vehicle compulsory liability insurance up to 3.5 tons and facilitating the sale of this service.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 8. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 9. 2023
  • Supervisor: doc. Mgr. Lucia Spálová, PhD.
  • Reader: M.A. Jozef Ftorek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.

Bachelor programme / field:
Mezinárodní a veřejné vztahy / Veřejná správa a public relations