Bc. Jesika Liptáková

Bakalářská práce

Analýza digitální marketingové strategie vybrané společnosti

Analysis of the digital marketing strategy of selected company
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat a navrhnout zlepšení digitální marketingové strategie společnosti www.kalkulator.cz, se zaměřením na službu srovnání cen povinného ručení vozidel do 3,5 tuny a zprostředkování prodeje této služby.
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze and propose improvements to the digital marketing strategy of the company www.kalkulator.cz, with a focus on the service of comparing prices for motor vehicle compulsory liability insurance up to 3.5 tons and facilitating the sale of this service.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 8. 2023
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/cz8nh/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 9. 2023
  • Vedoucí: doc. Mgr. Lucia Spálová, PhD.
  • Oponent: M.A. Jozef Ftorek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.