Základy programování a tvorby algoritmů v primarním vzdělávání – Soňa Švecová
Soňa Švecová
Master's thesis
Základy programování a tvorby algoritmů v primarním vzdělávání
Fundamentals of Programming and Creation of Algorithms in Primary Education.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá základy programování a tvorby algoritmů v primárním vzdělávání. Cílem práce je objasnit, jakým způsobem učitelé informatiky vyučují základy programování a tvorby algoritmů v primárním vzdělávání. Teoretická část popisuje vymezení pojmů algoritmizace, programování a algoritmus. V práci je také shrnuté algoritmické myšlení a možnosti jeho rozvoje skrze programovací jazyky, robotické …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the basics of programming and algorithm creation in primary education. The aim of the work is to explain how computer science teachers teach the basics of programming and algorithm creation in primary education. The theoretical part describes the definition of the terms algorithmization, programming and algorithm. The paper also summarizes algorithmic thinking and the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Švecová, Soňa. Základy programování a tvorby algoritmů v primarním vzdělávání. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Deskové hry a hlavolamy jako motivace ve výuce algoritmizace a programování
Pavel Tvrzník -
Hry a hlavolamy jako motivace ve výuce algoritmizace a programování na 2. stupni základní školy
Kateřina Hlaváčová -
Vnímání důležitosti výuky algoritmizace a programování na základních školách
Miroslav ZEMAN -
JavaScript jako nástroj pro výuku algoritmizace a programování na 2. stupni ZŠ
František PEIKER -
Algoritmizace a programování ve výuce informatiky na 1. stupni ZŠ
Hana GORGOLOVÁ -
Využití robotů Ozobot pro výuku algoritmizace a programování
Zuzana PACHOLÍKOVÁ -
Využití robota Sphero SPRK+ při výuce algoritmizace a programování
Martin KOSTKA -
Software pro podporu výuky algoritmizace a programování
Veronika VAŠINOVÁ