Základy programování a tvorby algoritmů v primarním vzdělávání – Soňa Švecová
Soňa Švecová
Diplomová práce
Základy programování a tvorby algoritmů v primarním vzdělávání
Fundamentals of Programming and Creation of Algorithms in Primary Education.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá základy programování a tvorby algoritmů v primárním vzdělávání. Cílem práce je objasnit, jakým způsobem učitelé informatiky vyučují základy programování a tvorby algoritmů v primárním vzdělávání. Teoretická část popisuje vymezení pojmů algoritmizace, programování a algoritmus. V práci je také shrnuté algoritmické myšlení a možnosti jeho rozvoje skrze programovací jazyky, robotické …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the basics of programming and algorithm creation in primary education. The aim of the work is to explain how computer science teachers teach the basics of programming and algorithm creation in primary education. The theoretical part describes the definition of the terms algorithmization, programming and algorithm. The paper also summarizes algorithmic thinking and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Švecová, Soňa. Základy programování a tvorby algoritmů v primarním vzdělávání. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Deskové hry a hlavolamy jako motivace ve výuce algoritmizace a programování
Pavel Tvrzník -
Hry a hlavolamy jako motivace ve výuce algoritmizace a programování na 2. stupni základní školy
Kateřina Hlaváčová -
Vnímání důležitosti výuky algoritmizace a programování na základních školách
Miroslav ZEMAN -
JavaScript jako nástroj pro výuku algoritmizace a programování na 2. stupni ZŠ
František PEIKER -
Algoritmizace a programování ve výuce informatiky na 1. stupni ZŠ
Hana GORGOLOVÁ -
Využití robotů Ozobot pro výuku algoritmizace a programování
Zuzana PACHOLÍKOVÁ -
Využití robota Sphero SPRK+ při výuce algoritmizace a programování
Martin KOSTKA -
Software pro podporu výuky algoritmizace a programování
Veronika VAŠINOVÁ