Marketingová komunikace hokejového klubu HC Slavia Praha – Radek Dupal
Radek Dupal
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace hokejového klubu HC Slavia Praha
Marketing Communications of Hockey club HC Slavia Prague
Abstract:
Bakalářská práce ve své teoretické části do detailu rozebírá oblast marketingových komu-nikací ve sportu a pokouší se ji na základě interpretace odborných publikací, vymezit vůči obecnému pojetí marketingových komunikací. Praktická část se pak zabývá komunikační-mi aktivitami konkrétní sportovní organizace, když tyto nejdříve popisuje a analyzuje, aby následně provedla dotazníkové šetření, na jehož …moreAbstract:
The theoretical part of this Bachelor's thesis describes in detail the field of marketing communications in sports. Based on an interpretation of professional publications, its' goal is to define marketing communications in sports within the general concept of marketing communications. The second part of this thesis is an analysis of one particular sports club, followed by a quantitative marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 25. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Josef Kocourek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DUPAL, Radek. \textit{Marketingová komunikace hokejového klubu HC Slavia Praha}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2014. Available from: https://theses.cz/id/z5ijs2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Dupal, Radek. Marketingová komunikace hokejového klubu HC Slavia Praha. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Optimalizace marketingové komunikace sportovního oddílu Tatran Střešovice
Martin Šindelář -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Iveta Dufková -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Adam Krutský -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Jaroslav Jančar -
Analýza marketingové komunikace zvolené sportovní akce
Denisa BARTOŠOVÁ -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Tamila Tsertsvadze -
Návrh marketingové komunikace pro sportovní akci Street game festival
Michal GAVENDA