Bc. Petra Chvátalová
Bakalářská práce
Okamžik tvorby
The Moment of Creation
Anotace:
Bakalářská práce „Okamžik tvorby“ pojednává o takovém druhu malby, ve kterém je proces tvorby a prožitek z něj důležitější než výsledné dílo. Svou tvorbu zasazuji do kontextu dějin umění, zabývám se tedy abstraktním expresionismem a akční malbou. Dále zmiňuji umělce, kteří hledí na dílo jako na záznam procesu tvorby, a přiblížím jejich techniky. Dalšími tématy budou prvky, které jsou charakteristické …víceAbstract:
The bachelor’s thesis „The Moment of Creation“ deals with a specific kind of painting, in which the process of creation and the experience of it is more important than the final work itself. I connect my artwork to the history of art, specifically abstract expressionism and action painting. I also mention artists, who see artworks as a record of the act of creation and I describe their techniques. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/aytew/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2018
- Vedoucí: Mgr. Petr Kamenický
- Oponent: Mgr. Jana Nedomová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Pollock, Newman, Rothko - Interpretace abstraktní zkušenosti
Filip Halas -
Abstraktní malířství, Mark Rothko
Michaela VLČKOVÁ -
Práce s keramickou hmotou jako tvůrčí proces seberealizace a emoční interpretace dítěte
Jana DELGEROVÁ -
Akční malba jako procesuální umění užité v instalaci
Jiří LANGER -
Akční malba a její aplikace v předškolním vzdělávání
Nikola Miškaříková -
Malba pohybem, pohyb malbou.
Anna Urbanová -
Akční tvorba na 1. stupni základní školy
Natálie Sůkalová -
Souvislost self-efficacy, locus of control a syndromu vyhoření u asistentů pedagoga.
Kateřina Veselská