Implementace badatelství v 1. ročníku vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět – Mgr. Petra Hložanková
Mgr. Petra Hložanková
Master's thesis
Implementace badatelství v 1. ročníku vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět
Implementation of inquiry in the 1st grade of the educational area people and their world
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na badatelství jako základ konstruktivistického přístupu výchovně-vzdělávacího procesu k podpoře nezávislého učení, které je předpokladem pro celoživotní vzdělávání. Práce se zabývá experimentálním ověřením možností implementace badatelství na příkladu souboru dílčích metodik a jejich následnou analýzou a syntézou s žáky 1. ročníku vybrané základní školy. Cílem je nejen …moreAbstract:
The thesis focuses on research as the basis of a constructivist approach to the educational process to promote independent learning, which is a prerequisite for lifelong learning. The thesis deals with the experimental verification of the possibilities of implementing exploration on the example of a set of sub-methodologies and their subsequent analysis and synthesis with pupils of the first year of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/brzk1/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2023
- Supervisor: Mgr. Iva Frýzová
- Reader: Mgr. Kateřina Gorčíková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík