Implementace badatelství v 1. ročníku vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět – Mgr. Petra Hložanková
Mgr. Petra Hložanková
Diplomová práce
Implementace badatelství v 1. ročníku vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět
Implementation of inquiry in the 1st grade of the educational area people and their world
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na badatelství jako základ konstruktivistického přístupu výchovně-vzdělávacího procesu k podpoře nezávislého učení, které je předpokladem pro celoživotní vzdělávání. Práce se zabývá experimentálním ověřením možností implementace badatelství na příkladu souboru dílčích metodik a jejich následnou analýzou a syntézou s žáky 1. ročníku vybrané základní školy. Cílem je nejen …víceAbstract:
The thesis focuses on research as the basis of a constructivist approach to the educational process to promote independent learning, which is a prerequisite for lifelong learning. The thesis deals with the experimental verification of the possibilities of implementing exploration on the example of a set of sub-methodologies and their subsequent analysis and synthesis with pupils of the first year of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/brzk1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Iva Frýzová
- Oponent: Mgr. Kateřina Gorčíková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík