Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti – Bc. Miloslav Fiala
Bc. Miloslav Fiala
Bakalářská práce
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Assessment of usage of Customer Relationship Management of a company
Anotace:
Práce je zaměřena na posouzení úrovně řízení Customer Relationship Managementu podniku Gedeon Richter Marketing ČR, s.r.o. V teoretické části je popsán informační systém Customer Relationship Managementu. V části analyticko-praktické je provedena jeho analýza na základě srovnání informačního systému původního a novějšího typu. Ke sběru dat a informací potřebných pro analýzu systému CRM je využito dotazníkové …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the assessment of the level of management in Customer Relationship Management at the Enterprise Gedeon Richter Marketing Czech Republic. The theoretical part describes the information system of Customer Relationship Management. In the analytical and practical part there is an analysis performed on the basis of a comparison of the system – the older and new type. To …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/dhq29/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. Nataša Pomazalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. David Král, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu produktu
Jakub Janíček -
Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)
Eva Dvořáková -
Customer experience v oblasti B2B marketingu
Vladimír Kurz -
Práce z domova na oddělení Customer Journey v období pandemie covid-19
Tereza Černá -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi
Barbora Vitkajová -
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová