Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti – Bc. Miloslav Fiala
Bc. Miloslav Fiala
Bachelor's thesis
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Assessment of usage of Customer Relationship Management of a company
Abstract:
Práce je zaměřena na posouzení úrovně řízení Customer Relationship Managementu podniku Gedeon Richter Marketing ČR, s.r.o. V teoretické části je popsán informační systém Customer Relationship Managementu. V části analyticko-praktické je provedena jeho analýza na základě srovnání informačního systému původního a novějšího typu. Ke sběru dat a informací potřebných pro analýzu systému CRM je využito dotazníkové …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the assessment of the level of management in Customer Relationship Management at the Enterprise Gedeon Richter Marketing Czech Republic. The theoretical part describes the information system of Customer Relationship Management. In the analytical and practical part there is an analysis performed on the basis of a comparison of the system – the older and new type. To …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2016
Identifier:
https://is.sting.cz/th/dhq29/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2016
- Supervisor: Mgr. Nataša Pomazalová, Ph.D.
- Reader: Ing. David Král, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu produktu
Jakub Janíček -
Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)
Eva Dvořáková -
Práce z domova na oddělení Customer Journey v období pandemie covid-19
Tereza Černá -
Customer experience v oblasti B2B marketingu
Vladimír Kurz -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi
Barbora Vitkajová -
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová