Návrh marketingové strategie pro neziskovou organizaci ShineBean – Lucie MERTOVÁ
Lucie MERTOVÁ
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie pro neziskovou organizaci ShineBean
A Marketing Proposal for the Non-profit Organization ShineBean
Abstract:
The bachelor thesis deals with marketing and fundraising of the non-profit sector and its representatives. The aim of the bachelor thesis is to present a marketing strategy proposal created for the Czech non-profit organization ShineBean. The theoretical part first describes the non-profit sector as it is. Furthermore the theoretical part deals with marketing and fundraising of non-profit organizations …víceAbstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingem a fundraisingem neziskového sektoru a jeho představitelů. Cílem této bakalářské práce je předložit návrh marketingové strategie pro Českou neziskovou organizaci ShineBean. Teoretická část nejprve popisuje neziskový sektor jako takový, dále se věnuje marketingu a fundraisingu neziskových organizací. Praktická část této práce předkládá detailní popis neziskové organizace …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012
Zveřejnit od: 3. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Janka Vydrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MERTOVÁ, Lucie. Návrh marketingové strategie pro neziskovou organizaci ShineBean. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie neziskové organizace "Kapka naděje"
David Görner -
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Tomáš Kolomazník -
Marketingová strategie neziskové organizace AFS
Dominika Muschaliková -
Marketingová strategie neziskové organizace Rodinné Integrační Centrum z.s.
Lucie Seková -
Marketingová strategie neziskové organizace Greenpeace
Hana Nguyenová -
Marketingová strategie příspěvkové organizace
Martin ČAREK -
Financování a marketingová strategie neziskové organizace
Miroslava ŠMÝKALOVÁ -
Marketingová strategie neziskové organizace Rodinné centrum Slunečnice, z.ú.
Tereza Sahulová