Budování osobní značky fotografky Zachytila – Eliška Jordánová
Eliška Jordánová
Bakalářská práce
Budování osobní značky fotografky Zachytila
Building a Personal Brand as a Photographer Zachytila
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na tvorbu osobní značky fotografky folkloru z regionu Slovácko pod názvem Zachytila. Analyzuje současný stav značky, konkurenční prostředí a chování zákazníků. Navrhuje strategii marketingové komunikace, obsahového marketingu a vizuální identity značky.Abstract:
The bachelor thesis focuses on the creation of a personal brand of a folklore photographer from the Slovácko region called Zachytila. It analyses the current state of the brand, the competitive environment and customer behaviour. It proposes a marketing communication strategy, content marketing and visual brand identity.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ludmila Hruban, Ph.D. MSc.
- Oponent: František Zjevík, MSc. DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Content marketing
Dominik Wünsch -
Obsahový marketing pro malé a střední podniky
Petr Hase -
Content Marketing via Online Media in Interior Design Market
Nina Jakešová -
Content marketing in FinTech companies
Seakling Duong -
Content marketing v B2B
Michal Útlý -
Content marketing knihkupectví Martinus
Nikola Valuchová