Efekty ekonomické teorie na trhu s luxusem u generace Z – Tomáš Kříž
Tomáš Kříž
Bachelor's thesis
Efekty ekonomické teorie na trhu s luxusem u generace Z
The Effects of Economic Theory on the Luxury Market in the Generation Z
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce jsou efekty ekonomické teorie na trhu s luxusním módním zbožím. Práce klade důraz na Veblenův efekt jako jeden z motivů pořizování luxusu, dle H. Leibensteina. Do jisté míry jsou však brány v potaz i další dva interpersonální efekty. Významnou rovinu odborné práce utváří generace Z, která je prostřednictvím dotazníkového šetření provázána s problematikou okázalé spotřeby …viacAbstract:
The subject of the bachelor thesis is the effects of economic theory on the market of luxury fashion goods. The work emphasizes the Veblen effect as one of the motives for acquiring luxury according to H. Leibenstein. To some extent, however, two other interpersonal effects are considered. A significant level of the academic work is formed by the generation Z, which is through a questionnaire survey …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85870
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedúci: Kamila Matysová
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85870
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Ekonomie luxusu – komparativní analýza demonstrativní spotřeby mezi studenty UTB, VŠE a ČVUT
Pavel Veselý -
Ekonomie luxusu: Komparativní analýza demonstrativní spotřeby elektroniky mezi studenty Technické univerzity Liberec a studenty Vysoké školy ekonomické v Praze
Patrik Reichelt -
Ekonomie luxusu: Je pro studenty VŠE demonstrativní spotřeba důležitým faktorem při nákupu spotřební elektroniky?
František Staněk -
Hédonistická nebo prestižní spotřeba?
Kateryna Oliynyk -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě
Leoš Pajer -
Okázalá spotřeba a její vliv na chování spotřebitele
Vitaliia Koltsova -
Co se rozumí pod pojmem prestižní spotřeba v ČR
Dominika Kuncová